Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb je nog geen antwoord gehad op je vraag m.b.t. de cd-brander? Hoezo krijg ik geen e mail melding meer
Wat bedoel je? Krijg je geen melding van Helpmij? Overkomt mij ook wel.
maar als ik bij google biitorent intik dan kom ik bij limewire terecht
ik weet het totaal niks met dit te maken met dit maar ik wil wel anders gaan downloaden dan via sharaeza maar daar ben ik zo maar af en toe mee bezig
Wat bedoel je? Krijg je geen melding van Helpmij? Overkomt mij ook wel
ja dat bedoel ik niet dat ik het erg vind maar ik had duidelijk tegen mijn zoon gezegd als er mail van jullie kwam dat ie moest roepen en hij riep maar niet
en nu ligt ie te pitten ( hoop ik)
Wimwimwim heeft problemen met zijn verbinding en dan probeer je gewoon iets anders uit. Hij kreeg al steeds een melding van Windows dat er te veel verkeer was aan zijn poorten. Tweak er in maar problemen blijven met verbinding.
Als jij torrents wilt gaan downloaden zet je eerst een programma zoals Bittorrent of Utorrent op je pc.
Je typt met Google torrents in en je geliefde zanger Heintje
Dan kun je torrents uitkiezen.
Op den duur spaar je natuurlijk die sites en er zijn er een paar die je altijd bezoekt.
Gedownloade torrent zet je in een door jou gemaakte map neer.
Vervolgens start je uTorrent en je zoekt die map met torrents op.
Je moet ze 1 keer opzoeken. Daarna niet meer.
daar ga ik morgen eens een poging toe wagen
en ik ben een Motowm man
en ook een motorman :love:
maar bedankt :thumb:
ik ga dutten
eff nog 't hondje uitlaten
want morgen om 5.15 rammeld er weer wat naast m'n bed
en dan ga jij er zowat naar toe
de update van W98se erop
MWsnap erop
toen de driver geinstaleerd en de HD aangesloten en toen kreeg ik de foutmelding "Driver Disconnect" :shocked:
opnieuw opgestart HD aangesloten en die zelf zijn driver laten zoeken Geen foutmelding
maar zowel op deze computer als op verkenner is ie nergens te zien
Ik heb (met MW snap) een plaatje van mijn hardware gemaakt maar IK zie er niks byzonders op en U / jullie
De HD werk zowel op mijn PC als mijn laptop prima
dus daar denk ik niet dat het aan ligt