USB 2.0 Card CN-014

Status
Niet open voor verdere reacties.

demulderrudi

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2003
Bij het installeren van de software voor de card valt mijn computer uit en start automatisch terug op en geeft de vermelding dat er ernstige fout is veroorzaakt.
Ik heb ook al de drivers geinstalleerd van de site van de fabrikant(sitecom) zoals deze aangegeven had maar er zit geen beweging in. Wat te doen?
Besturingssysteem is windows xp.

Geplaatst door demulderrudi
Bij het installeren van de software voor de card valt mijn computer uit en start automatisch terug op en geeft de vermelding dat er ernstige fout is veroorzaakt.
Ik heb ook al de drivers geinstalleerd van de site van de fabrikant(sitecom) zoals deze aangegeven had maar er zit geen beweging in. Wat te doen?
Besturingssysteem is windows xp.

In veilige modus installeren, ander PCI slot proberen, andere pc proberen en als laatste terug naar de winkel gaan morgen.

usb 2.0 card

Geplaatst door Raymond Bos
Kan XP hem zelf niet instaleren dan?

Neen deze reageert er helemaal niet op, hij geeft allen aan dat de driver voor windows is geinstalleerd , maar wil de software niet installeren. Heb de kaart al op elk vrij slot geprobeert maar niets lukt.

usb 2.0 card

Geplaatst door NLspecial

In veilige modus installeren, ander PCI slot proberen, andere pc proberen en als laatste terug naar de winkel gaan morgen.

Heb in veilige modus geinstalleerd en een ander slot geprobeerd(4verschillende) maar geen resultaat.
Ik heb hem nu bij een kennis geprobeerd en daar ging het zonder problemen. Wij hebben ongeveer dezelfde computeruitvoering, met windows xp home edition.
Zodus werken doet hij maar niet op mijn computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan