usb 2.0 drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

derray

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2003
Ik heb net Windows XP opnieuw herïnstalleerd via een clean install. Het enige apparaat dat ik niet aan het werken krijg is mijn Intel USB 2.0 enhanced host controller.
Na installatie van de bij mijn pc gevoegde installatiecd's krijg ik de melding dat de hardware niet kan worden gestart.
Ik veronderstel dat het probleem ligt bij het feit dat mijn bijgevoegde driver een beta-versie is die enkel geldig is tot 2001.
Ik ben dan bij www.gigabyte.com voor een update van drivers van mijn moederbord gaan zoeken, maar installatie van deze drivers geeft geen wijziging en ik vind niet direct de specifieke drivers voor mijn USB 2.0 device.

Het gaat over een USB 2.0 driver for ICH4.

Kan iemand me helpen?

Hi Puppie,

Ik ook. Ik heb trouwens de driver opgezocht op de intel-side en geïnstalleerd, maar dit lost mijn probleem niet op. Blijkbaar is daar niet de driver voor de USB2.0 bij. Alvast bedankt voor de reactie.

USB2.0 wordt door XP pas ondersteund, vanaf service pack 1, heb je al geupdated met SP2?

Hier vind je, overigens, nog veel meer over USB2.0

:thumb: :thumb:
USB2.0 wordt door XP pas ondersteund, vanaf service pack 1, heb je al geupdated met SP2?

Hier vind je, overigens, nog veel meer over USB2.0

Inderdaad Lange Pier,

Na het updaten van mijn ganse systeem en dus ook SP2, is probleem opgelost. Alvast bedankt aan iedereen die suggesties heeft gepost.

Ray

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan