USB 2.0 HDD Formateren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CrazyNutter

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
Hoi, iemand enig idee hoe ik mijn USB 2.0 HDD (40GB) moet formateren als FAT32 Partitie ik draai Windhoos XP Pro

Greets CrazyNutter

Kun je niet gewoon in 'Deze Computer' rechts op de betreffende hd klikken en dan op formatterenen dan voor FAT32 kiezen?

Geplaatst door megabit
Kun je niet gewoon in 'Deze Computer' rechts op de betreffende hd klikken en dan op formatterenen dan voor FAT32 kiezen?

Je hebt kans dat dit niet gaat lukken, tenminste niet als je de schijf niet hebt opgedeeld. Voor fat32 kan een partitie maar een bepaalde grootte hebben, ik weet niet of dit misschien net onder de 40 gb ligt, maargoed

en toch is het zo, haal google er maar bij zul je het zien. De totale schijfruimte zal misschien 2 terra zijn, maar per partitie is het max 32 gb. Ik heb het zelfde gehad met een 120 gb schijf, lukte dus ook mooi niet zonder hem op te delen

kijk maar als je hem erin stopt en formatteerd als fat32, wordt hij mooi 32 gb

You cannot format a volume larger than 32 GB in size using the FAT32 file system during the Windows 2000 / XP installation process. Windows 2000 / XP can mount and support FAT32 volumes larger than 32 GB, but you cannot create a FAT32 volume larger than 32 GB by using the Format tool during Setup. If you need to format a volume that is larger than 32 GB, use the NTFS file system to format it.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan