USB 2.0 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapvD

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2011
Wie kan mij helpen ,,als ik mijn USB stick in de computer steek ,geeft hij een raar geluidje
En dan krijg ik te zien Geen stuurprogr aanwezig Code 28.Ik heb alle usb poorten al geprobeerd maar helaas.Een externe harde schijf wordt zo gevonden .
Wie weet raad?

Code 28 betekent dat er geen driver aanwezig is misschien dat je deze niet hebt geinstalleerd.
En heb je al gecontrolleerd of er wel 2.0 aanwezig is?
(rechtsklik op "deze computer" ==> beheren ==> apparaatbeheer ==> usb-controllers ...)

http://support.microsoft.com/kb/310123 zei:
Code 28 zei:
The drivers for this device are not installed. (Code 28)
Recommended resolution

Install the driver

You may be prompted to provide the path of the driver. Windows may have the driver built-in. If you are asked for the driver and you do not have it, you can try to download the latest driver from the hardware vendor’s Web site.

In the device Properties dialog box, click the Driver tab, and then click Update Driver to start the Hardware Update Wizard. Follow the instructions to install the driver.

de usb stick werkt wel in andere computers?
om wat voor usb stick gaat het?

Hij heeft het altijd op deze computer gedaan ,doet het wel in andere comp.Maar een paar weken geleden waarschijnlijk een virus gehad en sindsdien Geen USB stick ,hij wordt wel gevonden ,maar blijft een vraagteken.Ook m,n cardreader heeft hetzelfde probleem

Dat lukt niet ,want service pack 1,2en 3 staan ge install.en ik ben ook niet meer in bezet van de XP cd ,die is bij een verhuizing zoekgeraakt.

de comp geeft aan dat de ge install.versie van xp Nieuwer is

Hij geeft aan dat er niet 1 usb Connect is ,maar m,n externe schijf doet het wel

Ik kan mijn externe schijf gewoon gebruiken ,tja en die heeft ook een USB aansluiting.
IK snap er niks van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan