USB 2.0 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Ìk heb het volgende probleem:

Heb een desktop PC met Windows XP erop. Heb altijd via mijn usb aansluitingen kunnen werken op USB 2.0 (heb ook een usb-Hub)
Als ik iets rechtstreeks in de pc stopte werkte alles op USB 2.0 (gewoon en snel)

Sinds enkele weken werkt niks meer als windows is opgestart via usb.
Als ik in de bios aangeef dat ie via USB 1 moet werken dan werken de usb poorten wel gewoon weer (alleen veel trager dan voorheen)

Wat kan hier het probleem zijn?

Hoi !

Wat bedoel je met: " Sinds enkele weken werkt niks meer als windows is opgestart via usb." ?

Ik neem aan dat je normaal van 'n C-partitie op start, en dat je USB-app. dan traag is ?

Mogelijk moet je de chipset van je mobo van de nieuwste drivers voorzien.

Greetz,

Harry.

sinds enkele weken werken de usb poorten niet meer in windows alleen als ik in de bios 1.0 aangeef dan wel, maar dat is traag.
Ik start inderdaad van de c partitie op gewoon windows.

Hoe kan ik erachterkomen welke drivers ik voor het MoBo nodig heb?

Hoi !

Kijk op de site van de fabrikant,en zoek daar naar de nieuwste chipset/ evt. USB-drivers voor jouw type mobo c.q. laptop.

Greetz,

Harry.

op de site van de fabrikant is niks te krijgen heb ook al gezocht op usb drivers maar ook deze vindt ik niet.
Het betreft een SIS 746FX moederbord.

Rechtermuisknop op ''Deze Computer'', dan op ''Apparaatbeheer'' drukken, dan kijken of er bij de USB hardware uitroeptekens staan, zoja, je USB updaten :) (rechtermuisknop)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan