Usb 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

snowball1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2003
Hoi,

Als ik de (windows) drivers voor usb 2.0 installeer dan doet mijn webcam het niet meer. Hij wordt dan niet meer automaytisch gedetecteerd op mijn PC. Het gekke is op het moment dat de driver geinstalleerd is werkt de webcam nog wel maar als de pc later opgestart is stopt ie ermee.

Geplaatst door snowball1
Hoi,

Als ik de (windows) drivers voor usb 2.0 installeer dan doet mijn webcam het niet meer. Hij wordt dan niet meer automaytisch gedetecteerd op mijn PC. Het gekke is op het moment dat de driver geinstalleerd is werkt de webcam nog wel maar als de pc later opgestart is stopt ie ermee.

Support je webcam ook wel usb 2.0 ?

Zo ja, Probeer je webcam eens opnieuw te installeren

Dank voor je reactie, ik weet niet ofdat mijn webcam usb 2.0 ondersteunt. Het is een logitech quickcam messenger. Ik heb geprobeerd om de webcam daarna opnieuw te installeren.

Geplaatst door snowball1
Dank voor je reactie, ik weet niet ofdat mijn webcam usb 2.0 ondersteunt. Het is een logitech quickcam messenger. Ik heb geprobeerd om de webcam daarna opnieuw te installeren.

Zoek het anders even op bij de logitec site of die wel usb 2.0 is. Heb je usb2.0 standaard op je moederbord ? Heb je nog oude usb sloten ? Zo ja, Plug je quickcam daar even in en misschien doet tie het dan wel. dan weet je zeker dat het aan de usb versie ligt

Ik heb een usb 2.0 moederbord. Het is een gigabyte GA-8IK1100 met Interl canterwood 875P/ich5R/agp pro
P4 socket478 / ATX / 6-channel audio

6 DDR 10/100 lan
8 usb2.0 dual Bios /ata100

Ik heb het op de site van logitech niet kunnen vinden. Ik heb deze vraag naat de klantenservice gestuurd van logitech en ik hoop dat zij mij een antwoord kunnen geven. IS het mogelijk om 1 van de usb poorten als usb 1.0 aan te sturen?

Geplaatst door snowball1
Ik heb een usb 2.0 moederbord. Het is een gigabyte GA-8IK1100 met Interl canterwood 875P/ich5R/agp pro
P4 socket478 / ATX / 6-channel audio

6 DDR 10/100 lan
8 usb2.0 dual Bios /ata100

Ik heb het op de site van logitech niet kunnen vinden. Ik heb deze vraag naat de klantenservice gestuurd van logitech en ik hoop dat zij mij een antwoord kunnen geven. IS het mogelijk om 1 van de usb poorten als usb 1.0 aan te sturen?

Als het goed is kan je dat in je bios instellen. waar precies weet ik ook niet. moet je even goed kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan