USB aansluiten lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janny Rutjes

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Hallo, ik heb net een Card Reader gekocht. Zo gauw als ik op die verwisselbare schijf een foto aan klik dan krijg ik een blauwe scherm waarin staat:

Het DMA-subsysteem heeft een ongeldige DMA-bewerking gevonden die is geinitieerd door een stuurprogramma dat wordt gecontroleerd. Het stuurprogramma moet door een werkende versie worden vervangen.

Ik heb geprobeerd om de stuurprogramma via de cd-rom bij te werken, maar dan krijg ik de melding dat er al een goeie versie op mn pc staat.

Wie ow wie kan mij helpen?

Bij voorbaat dank.

Janny Rutjes

Al geprobeerd stuurprogramma te verwijderen en opnieuw te installeren?

Kijk even op de website van de fabrikant of er ook nieuwe drivers beschikbaar zijn.
Wat voor cardreader is het (merk+type)?
Hoe is deze aangesloten?

hallo, ik heb geprobeerd om die stuurprogramma opnieuw te installeren. Maar dan blijf ik die blauwe scherm houden.

Het vreemde is dat hij het wel gewoon doet als ik die USB-poort gebruik die achter in mn pc-kast zit. Dus aan de drivers ligt het niet.

Iemand heeft net mijn USB-poorten (die aan de voorkant) zitten aan een andere pc aangesloten, en toen werkte deze wel gewoon. Dus aan die USB-poorten kan het ook niet liggen, toch?

Ik hoop dat jullie hier een beetje wijs uit kunnen worden. Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar ik denk dat ik dan gewoon die USB-poort die achterin zit maar moet gebruiken.

Groetjes Janny

Wat je nog kunt proberen is de nieuwste drivers installeren van je usb poorten (als die er zijn).

Hallo,

Op een gegeven moment startte mn pc niet meer op. Ik kwam erachter dat dat kwam doordat de modem ook via de usb op mn pc was aangesloten. Als ik die stekker eruit trok startte hij wel weer op.

Maar ik heb van de 'Windows Update' site een paar dingen gedownload, nu lijkt het probleem verholpen. Bedankt voor jullie hulp:) .

Groetjes Janny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan