USB aansluiten op HP behuizing

Status
Niet open voor verdere reacties.

myzep

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2003
hi,

Ik ben nu bezig mijn pc die ik paar jaar geleden van HP heb gekocht upgraden . Ik heb een nieuwe moederbord van eageltecht met onboard processor en videokaart gekocht, ik heb mijn oudemoederbord vervangen door die nieuwe moederbord ik heb alles geinstalleerd(os ) alles doet goed.

vraag: op die nieuwe moederbord is er nog mogelijk heid om ook usb aan voorkant van het behuizing aan te sluiten , maar die behuizing van HP heeft een kabeltje die daar niet past hoe kan ik het beste te werk gaan ?
en ze zeggen als je het verkeerd aansluit mag je een nieuwe moederbord kopen daarom heb ik ook niets geprobeert klopt dat?

Ja, dat klopt, als je kortsluiting veroorzaakt dan is je bord gaar en dat valt niet onder de garantie.

Ik zou niet gaan rommelen tenzij je enig technisch inzicht hebt en kunt uitzoeken welke aansluiting op welke connectorpin moet. Voor een paar euro koop je een USB-plaatje waarmee je kunt spelen.

met usb plaatje : bedoelt u een pci of de huidege aansluiting aan de voorkant van de behuizing te vervangen. bedoelt u met spelen dat ik dan wel mag exprimenteren of die het wel of niet doet ivm kortsluiting moederbord?

Zo'n plaatje die op de achterkant van de pc past, het kabeltje sluit je aan op het moederbord. Als je de connectors losschroeft van het plaatje kun je daarmee spelen/experimenteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan