USB aansluiting DVD speler (probleem)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liefmonstertje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2007
Wij hebben gister een nieuwe DVD speler aangeschaft, met USB fuctie. Het zou toch mogelijk moeten zijn om films op de stick te zetten en deze dan via de dvd te kunnen bekijken ??

HDMI: Ja
USB aansluiting: Ja
1080p Upscaling functie: Nee
Progressive Scan: Ja
DTS-Decoder:
DVD+R weergave:
DVD+RW weergave:
DVD-R weergave:
DVD-RW weergave:
DVD-RAM weergave:
DivX weergave: Ja
Blu-ray weergave: Nee
Super Audio CD weergave: Nee
Super Video CD / Video CD weergave: Ja
Audio DVD weergave: Nee
Real Dolby:
Ethernet:

Wij krijgen dit wanneer we de stick erin doen .. en verder komen we niet ? :o

sdc12617.jpg

sdc12619c.jpg

De TDK USB stick hebben we gister gekocht .. maar daar zal het niet aan liggen lijkt me ?

Lijkt mij eerder dat deze functie niet in je dvd speler zit bij USB mode. (VIDEO_TS)

Ik heb ook een dvd speler met usb en daar kan ik wel DIVX of AVI mee afspelen.

Dat het apparaat zoveel kan afspelen zegt niets over de USB aansluiting die erop zit.

Welk merk en modelnr. heb je

Lijkt mij eerder dat deze functie niet in je dvd speler zit bij USB mode. (VIDEO_TS)

Ik heb ook een dvd speler met usb en daar kan ik wel DIVX of AVI mee afspelen.

Dat het apparaat zoveel kan afspelen zegt niets over de USB aansluiting die erop zit.

Welk merk en modelnr. heb je

Maar als ik een film brand op cd .. Met hetzelfde type bestand doet ie het wel ??

Proline 1580 IX

Een dvd/cd afspelen is wat anders dan afspelen via USB

Kan niets vinden voor dat model.

Je hebt er toch een boekje bij gekregen lijkt mij, daar zal in staan wat je ermee kunt afspelen.

Laatst bewerkt:
Video bestanden via USB

Hoi,

Ik hoop dat je er inmiddels achter bent dat je geen DVD-video bestanden kunt afspelen via de USB-ingang. Ik vraag mij uberhaupt af of het mogelijk is om filmpjes af te spelen met deze dvd-speler. Probeer eens wat foto's op de usb-stick te zetten en een film in DivX of avi formaat en laat even weten of dat wel is gelukt.

Groetjes Colin

Ik heb gisteren een 500Gb hdd op mijn dvd speler aangesloten en ik kan er muziek bestanden mee afspelen en avi - divx video's mee afspelen.

De hdd moet wel FAT32 zijn, NTFS wordt niet herkend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan