USB adapter en WPA-PSK sleutel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leonidas007

Banned
Lid geworden
26 aug 2009
Hi,

Ik heb een heel groot problem met het draadloos internet van experiabox 787 van kpn. Het problem is dat mijn verbinding steeds weg valt zoeen 15 a 20 keer per uur als ik aan het interneten ben en zoeen 40 a 50 keer per uur als ik aan het gamen ben online op aoe3.

Ik heb al van alles geprobeerd zoals drivers downloaden, firewall en unpn aan en uitzetten, poorten toevoegen, modem reseten noem maar op. Nu ben ik via de modem cd die ik van kpn heb mee gekregen voor het installeren van het internet derachter gekomen dat het problem misschien aan de usb adapter ligt want de modem (experiabox 787)wou ma geen verbinding met mijn usb adapter (sitecom wl-608) maken. Omdat volgens mij mijn usb stick WPA-beveiliging niet ondersteunt en de modem wel WPA gebruikt door middel van een WPA-PSK sleutel.

Mijn vragen zijn:
1. Hoezo kon ik vroeger met deze modem en deze usb stick gewoon wel interneten en gamen zonder problemen?.

2. Is er een software die ik ergens kan downloaden om dit problem op te lossen?.

3. En is er iemand van jullie hier met hetzelfde problem die het al heeft opgelost? Zo ja, help me pls !!!.

Ik word nog arm door kpn klantenservice. Heb al zovaak gebelt, het enige wat ze doen is luisteren en aan het einde mij op een ander kanal zetten wat ik zelf ook wel kan doen.
KPN you suck omdat ik van jullie pas na de 30ste keer bellen te horen kreeg dat het misschien wel aan de usb stick zou kunne liggen!!!! sorry dit moest deruit. Lol dit voelt echt goed.

Mvg Leo

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan