Usb adapter stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erzincan24

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Goedemiddag, ik heb al 2 dagen last van mijn verbinding die niet meer werkt. De usb adapter is een speedtouch 123g en beneden heb ik thomson 780st. Provider is KPN, volgens mij is de usb adapter kapot want soms maakte hij geen verbinding met pc dus moest ik hem weer uit en in doen. Wat is de probleem volgens jullie? is het beter dat ik een nieuwe usb adapter koop? alvast bedankt.

Heb je geen andere pc waar je de speedtouch 123g kunt testen?
Of: kan een andere draadloze laptop wel verbinding met de thomson 780st krijgen.
Zoek eerst uit of het aan de speedtouch of thompson ligt.

Ik heb het al getest op 2 andere laptops maar het lichtje van usb adapter knippert ook niet alleen bij het aansluiten. Hiervoor knipperde hij regelmatig waar kan het aan liggen?

nee nog niet, volgens mij ligt het egt aan de usb adapter. Ik heb al geprobeerd op een ander laptop maar reageerd ook niet. Soms staat er bij `Netwerkverbindingen` wel `verificatie proberen`. Ik denk dat ik gewoon langs ga bij altenate maar ken ik wel een willekeurige usb adapter nemen?

Bedoel je die usb adapter die helemaal boven aan de lijst staat?, want je hebt meerdere adapters van dezelfde merk :) En ondersteund hij wel mijn modem of router wat het ook mag heten :p. Namelijk de Thomson 780st? Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan