USB adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diana37

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Ik heb een Linksys compact wireless-G usb adapter gekregen om mijn laptop te verbinden met de computer. Nu ben ik al een poosje bezig maar snap er niks van. De gebruiksaanwijzing is ook nog s in het engels.
Ik heb een desktop met kabelverbinding van @home. De laptop heb ik net gekregen. Krijg steeds in beeld op desktop dat ik geen netwerk heb ofzo. Wie kan mij in simpele stappen uitleggen hoe ik het voor elkaar krijg om internet op de laptop te krijgen
Alvast bedankt:D

Hoi Bertus.
Zoals ik lees heb ik dus ook een router nodig? Ben niet echt bekend met al die termen en computerleek bovendien. Ik begreep dat je gewoon met een usb adapter verbinding kon maken. Of heb ik me weer verkeerd laten inlichten. Er staan zoveel dingen in je link dat ik geen idee heb waar ik moet zoeken

Nee heb niet zon ding. alleen usb adapter. Hoe weet ik of de laptop een draadloos ding heeft?

Hoi Bertus
Er komt morgen iemand die beter engels kent dan ik. Misschien dat die er verder me komt. Ik heb nu dus een draadloze adapter. Ik lees bijna overal dat je dan ook een router nodig hebt. Een kennis zegt dat zij alleen via een adapter internet op haar laptop via de desktop heeft. Het gaat mij er eerst vooral om of het dus mogelijk is om alleen met een draadloze adapter op het internet te komen, maar gaat dit dan via de desktop kabelverbinding. Alle gebruiksaanwijzingen zijn in het engels, nou eenmaal niet mijn beste taal hihihi.

groetjes diana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan