usb adsl modem van e-tech

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienus54

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2003
Berichten
75
hallo
ik ben bezig met een adsl verbinding bij mijn buurvrouw te instaleren en kom het volgende probleem tegen.
na instalatie van de modem die goed gaat geeft windows xp de melding dat de kabel ( ik meen dat het een lan 5 melding is)die niet goed zit.
in de winkel nagemeten en is goed.
op de help desk van e-tech beweren ze dat het een worm-machti.a virus is die ik bij geen van de virus site's kan vinden.
wat kan dit zijn en bestaat dat worm-virus wel.
b.v.d.
rienus
 
aanvullende info

usb moden e-tech port v2
windows xp home
adsl van zonnet
 
Vooraf nog even een andere vraag:

Neem aan dat het om een nieuw abbo gaat ?
Had je ook de keuze uit een ethernet modem ?

De betreffende kabel zat in de doos bij modem ?
Op de zijkant van de kabel staat exact welke het is.
 
hallo
de kabel zat in de doos en het gaat over een nieuw abonnement.
keuze in modem weet ik niet
rienus
 
Kun je de exacte foutboodschap ook doorgeven ?
(neem aan dat goed wordt aangesloten toch ?)
 
de foutmelding is dat de kabel niet goed is aangesloten.
terwijl ik zeker weet dat de verbinding van splitter tot modem goed zit en met de usb kabel ook geen verwarring kan zijn.
de e-tech help desk beweerd het worm virus machti.a de reden is maar ik kan bij niet 1 site deze virus vinden.
groet rienus
 
Heb zelf ook nog even gezocht maar het antwoord van
e-tech help desk is wel erg vaag.Kunnen ze je niet een exacte benaming geven ? (lijkt me toch niet zo gek)
En toch nog eens de kabel omruilen

Is het een nieuwe computer ? Eerder mee op internet geweest ? Zou hij " besmet " kunnen zijn ?
 
Is dit probleem al opgelost? Zit nl. met hetzelfde bij mijn ouders. Alleen is hier geen sprake van een virus, alleen van een melding: netwerkkabel niet aangesloten. terwijl alles vlgs mij helemaal goed is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan