USB-apparaat voor massaopslag (mp3speler) wil niet lukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

princess

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Hee,

Ik heb een nieuwe mp3speler gekocht en ik wil hem dus op mijn pc met windows xp gebruiken. Vroeger deed ik hem gewoon in mijn pc en hij deed alles vanzelf.. maar als ik dit nu doe krijg ik eerst het zoeken naar USB-apparaat voor massaopslag en dan wanneer hij wil beginnen met installeren stopt hij en geeft hij de melding:

f0utmelding4jh.jpg

Ik heb al eens geprobeerd om met de bijgekregen cd te installeren maar daar staat niks bruikbaars op, alleen een windows 98 driver die ik ook heb geprobeerd te gebruiken maar dan krijg ik dezelfde melding.:(

Kan iemand mij hiermee helpen??:)

misschien een windows update ofzo zou anders niet weten misshcien nog op de site van de fabrikant dat daar drivers opstaan ofzo

suicide zei:
misschien een windows update ofzo zou anders niet weten misshcien nog op de site van de fabrikant dat daar drivers opstaan ofzo

nee, dat had ik ook al geprobeerd want iemand had me dat ook al geadvieseerd. :(

Heb je de mp3 opnieuw te formateren.

dat gaat niet als hij niet herkent wordt he?
beheer->opslag aparaten, mp3 speler zoeken en aanklikken en daar eens op drivers en dan drivers updaten. Zeg niet dat hij ze automatish moet instaleeren maar de andere optie (ben ff kwijt wat die is :D ) en zeg dan dat hij niet moet zoeken maar dat jij een driver zal selecteeren neem dan ff een printscreen en post hem dan hier en dan zeg ik wel welke je moet nemen... Of iemand anders als ze me voor zijn...

Werkt voor de rest je usb wel?
Controleer anders even of usb aan staat in het bios.
Je hebt service pack 2 geïnstalleerd neem ik aan?
Hoe ziet je apparaatbeheer er verder uit?

Admin_Frisian zei:
Werkt voor de rest je usb wel?
Controleer anders even of usb aan staat in het bios.
Je hebt service pack 2 geïnstalleerd neem ik aan?
Hoe ziet je apparaatbeheer er verder uit?

Kun je uitleggen hoe ik dat moet controleren van in de bios? en waar kan ik dat service pack 2 installeren, ik ben niet zo handig in dit soort dingen, maar mijn apparaatbeheer ziet er zo uit als ik de mp3 in de pc heb zitten:

apparaatbeheer7vd.jpg

wynand zei:
beheer->opslag aparaten, mp3 speler zoeken en aanklikken en daar eens op drivers en dan drivers updaten. Zeg niet dat hij ze automatish moet instaleeren maar de andere optie (ben ff kwijt wat die is :D ) en zeg dan dat hij niet moet zoeken maar dat jij een driver zal selecteeren neem dan ff een printscreen en post hem dan hier en dan zeg ik wel welke je moet nemen... Of iemand anders als ze me voor zijn...

:o beheer? apparaatbeheer bedoel je dat? want daar staat geen opslag apparaten

De normale procedure is eerst de drivers installeren en dan het apparaat aansluiten.
Werkt dat ook?
Verwijder dan eerst wel het gele uitroepteken uit apparaatbeheer en start opnieuw op.
Of anders de tip van Wynand proberen (dat mag hij zelf uitleggen).

Je usb staat goed zo te zien dus die vraag kun je verder negeren.
Service pack 2 kun je downloaden als je internet exploren opent en gaat naar Extra --> windows Update
Als Service Pack 2 niet wordt aangeven is het reeds geïnstalleert.

Admin_Frisian zei:
De normale procedure is eerst de drivers installeren en dan het apparaat aansluiten.
Werkt dat ook?
Verwijder dan eerst wel het gele uitroepteken uit apparaatbeheer en start opnieuw op.
Of anders de tip van Wynand proberen (dat mag hij zelf uitleggen).

Je usb staat goed zo te zien dus die vraag kun je verder negeren.
Service pack 2 kun je downloaden als je internet exploren opent en gaat naar Extra --> windows Update
Als Service Pack 2 niet wordt aangeven is het reeds geïnstalleert.

Ja ik heb als eerst de cd erin gedaan en toen een programma geinstalleerd om de mp3 te formatteren maar dat werkt niet want dan zegt hij dat hij geen mp3speler kan vinden terwijl hij er wel in zit. En voor de rest staat er nog iets voor windows 98 op de cd. Ik heb ook al een paar keer geprobeerd het uitroepteken te verwijderen en dan weer opnieuw installeren maar dat veranderd ook niks.
Service Pack 2 staat er niet tussen dus die is al geinstalleerd.
Ik weet echt niet wat er is :(

Dan zou ik het verder ook niet meer weten.
Heb je al een andere usb poort geprobeerd?
En misschien de speler eens op een andere pc proberen, kijken of deze daar ook problemen op geeft?

Admin_Frisian zei:
Dan zou ik het verder ook niet meer weten.
Heb je al een andere usb poort geprobeerd?
En misschien de speler eens op een andere pc proberen, kijken of deze daar ook problemen op geeft?

Ja heb ik al eens geprobeerd en op een andere pc doet hij het wel gewoon maar ik denk niet dat het aan de usb poort ligt want ik heb vroeger ook altijd deze gebruikt met mp3spelers..

princess zei:
Ja heb ik al eens geprobeerd en op een andere pc doet hij het wel gewoon maar ik denk niet dat het aan de usb poort ligt want ik heb vroeger ook altijd deze gebruikt met mp3spelers..
Nou ja, je weet maar nooit.
Misschien wordt windows dan een keer "wakker" als een andere poort gebuikt. :)

Admin_Frisian zei:
Nou ja, je weet maar nooit.
Misschien wordt windows dan een keer "wakker" als een andere poort gebuikt. :)

Ik heb het geprobeerd en het is niet gelukt ik krijg hetzelfde bericht. :(

wynand zei:

Hee kan je dit nog even uitleggen alsjeblieft want dit is het enigste dat ik nog kan proberen... :o

deze computer, 2de muis -> beheren -> aparaaten -> disks/ opslagaparaten,... hoe het ook int nederlands mag heten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan