USB apparaat wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Hallo,

Sinds vandaag krijg ik om de vijf seconden een melding van mijn pc dat het USB apparaat niet wordt herkend, MAAR WELK USB APPARAAT?
Ik heb helemaal niks noppes aangesloten en wordt gek van die melding. Ik heb ook op internet gezocht maar dat is mij te ingewikkeld.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!

Mvg,
Rajeev!

Nee die worden allemaal herkend maar hoe kan het dat er opeens een schijf niet herkend wordt, terwijl ik helemaal geen USB stick ofzo erin heb gedaan? Die rotmelding krijg ik elke 5 seconden en wordt er helemaal gek van.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, ff doen!

Klik eens op computer en kijk of er iets aangegeven word hier,als een verwisselbare schijf of zoiets.

Die rotmelding krijg ik elke 5 seconden en wordt er helemaal gek van.

Probeer eens het volgende :

Waarschijnlijk bevindt er zich restspanning op de PC, dit kunt u op de volgende wijze verwijderen:
1. Schakel de PC uit
2. Zet de schakelaar op de achterzijde van de PC op 0
3. Haal de stekker van de stroomtoevoer uit de PC
4. Druk 10 maal op de powerknop aan de voorzijde van de PC
5. Bevestig de stekker van de stroomtoevoer weer aan de PC
6. Zet de schakelaar op de achterzijde van de pc weer op 1

Welke schakelaar?

Nee hij doet het nog steeds niet :(
Wat doen we er nu nog aan? Ik word helemaal gek ervan.

gewoon normaal? Bij USB's zegt hij alleen bij eentje Unknown Device (dat is dus het probleem, elke keer als ik hem uitschakel en verwijder, heeft het toch geen zin)

Da's dus niet normaal.
Als je idd. met een rechter muisklik kiest voor installatie ongedaan maken en daarna Windows opnieuw opstart, wat gebeurt er dan?

Dan hoor ik weer een geluidje dat betekent dat je een USB apparaat hebt aangesloten, terwijl ik helemaal niks heb aangesloten.

Je hebt toch mogelijk wel een usb toetsenbord / muis / scanner / printer aangesloten zitten, dat zijn toch USB apparaten..............!

Ja...maar die zijn al aangesloten...
Het is er ook opeens, wat is dit?

Wie zegt dat die allemaal zijn aangesloten?
Verwijder in apparaatbeheer álle usb verwijzingen en start opnieuw op.

Een ingebouwde cardreader is ook een USB apparaat...
Zit die in de PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan