USB apparaat wordt niet herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikeyaxeman

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2006
Ik heb het volgende probleem ik dacht dat ik er vanaf was, als mijn computer aan staat begint ie voortdurend te zeuren over een USB apparaat dat ie niet herkent (ik zie dan een balloontje rechtsonder).
Nadat het mij gelukt is om ooit eerder de installatie ongedaan te krijgen heeft hij het een hele tijd niet meer gedaan en nu begint ie weer te zeuren
er is wel eens een installatie van een USB apparaat mislukt op mijn computer en ik denk dat het hier aan ligt.
Ik krijg de installatie maar niet ongedaan, het probleem is dat je als je op het balloontje klikt de ene keer niets in het vensterje ziet en de andere keer weer wel het betreffende USB apparaat dikgedrukt ziet staan onder een USB root hub maar als je hem ziet staan heeft klikken erop bijna nooit resultaat en als het dan lukt klik je op installatie ongedaan maken maar krijg je na verloop van tijd toch weer die rottige melding.
Wat nou hier aan te doen???

Iemand heeft eens geprobeerd om draadloos internet op m'n computer te installeren maar dat ging dus niet met het KPN pakket daarvoor moet je een ander merk USB stick hebben.

dus je hebt vroeger een usb stick in je computer gestopt en daar geeft hij nu nog steeds een foutmelding van, terwijl hij er nu al lang niet meer in zit? vreemd maarja :confused: misschien kun je t beste windows opnieuw installeren. maar k zou nog ff w88 op andere reacties.

Zo is het gegaan ik vind het gewoon erg vreemd dat je dat *****ding er gewoon niet meer af krijgt....

je kan proberen het apparaat in apparatenbeheer te verwijderen groote kans dat dit wel lukt.

Het stomme is dat ik hem onder apparaat beheer niet kan vinden omdat ik hem nergens zie staan.
Ik moet toch onder USB controllers kijken of niet?

Dit zie ik dus als ik op het balloontje klik en soms zie ik dus helemaal niets erin staan...

Usbprobleemkopie.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan