usb apparaat wordt plots niet meer herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
als ik mijn forerunner wil aansluiten zegt de pc USB apparaat wordt niet herkend .

Vorige week werkte deze nog perfect, als ik probeer te zoeken naar updates zegt de pc dat er geen beter versie beschikbaar is.

Wat moet ik doen op dit euvel op te lossen?

Kan je je forerunner nog via de computer opladen? Dan zal het usb kabel nog goed zijn...
Werkt je garmin na behoren? Dan zal die niet kapot zijn...

Kan je de forerunner in een ander computer testen?

Ik vraag me (in alle ernst) af of iedereen moet kunnen weten/begrijpen dat een forerunner (blijkbaar) een Garmin Forerunner is... En daar zijn nog verschillende types van ook, heb ik begrepen?

Probeer eens de stappen in deze discussiedraad, dus DriveCleanup gebruiken (let op: Je Forerunner moet op dat moment niet aangesloten zijn: "Shut down your computer. Unplug your USB storage devices: USB Disks, flash, cams, CD/DVD, etc.
==> Other USB devices like keyboards, mice and LAN adapters can stay plugged in"

Hopelijk levert het wat op.

Tijs.

Laatst bewerkt:
@renzolini : ik heb dat van tijd tot tijd ook met mijn Oregon. Even de USB kabel eruit, even wachten en kabeltje er weer in doen, verricht soms wonderen. Misschien even de pc opnieuw opstarten? Als je dat beide al hebt gedaan, dan is het wellicht handig om de communicator van Garmin even opnieuw te installeren (na dé-installatie). Nog beter is dan wellicht om heel Basecamp even te verwijderen en weer te installeren (of met welke Garmin hoofdapplicatie je ook werkt, want Basecamp zal mogelijk bij jou niet draaien.....?)

Laatst bewerkt:
Kan je je forerunner nog via de computer opladen? Dan zal het usb kabel nog goed zijn...
Werkt je garmin na behoren? Dan zal die niet kapot zijn...

Kan je de forerunner in een ander computer testen?

ja hij laadde nog gewoon op , in een andere oudere computer had ik hetzelfde probleem.
Ja inderdaad het is een garmin forerunner 105, mijn excuses voor mijn wat onduidelijke uitleg.

Ik heb geprobeerd om een systeemherstelpunt te maken, die is mislukt maar daarna is het probleem raar maar waar opgelost.

@renzolini : ik heb dat van tijd tot tijd ook met mijn Oregon. Even de USB kabel eruit, even wachten en kabeltje er weer in doen, verricht soms wonderen. Misschien even de pc opnieuw opstarten? Als je dat beide al hebt gedaan, dan is het wellicht handig om de communicator van Garmin even opnieuw te installeren (na dé-installatie). Nog beter is dan wellicht om heel Basecamp even te verwijderen en weer te installeren (of met welke Garmin hoofdapplicatie je ook werkt, want Basecamp zal mogelijk bij jou niet draaien.....?)

Wel ik had de pc eens opgestart maar dan had ik dus nog altijd zelfde probleem

Daarna systeemherstelpunt proberen te maken en daarvoor start hij de pc weer op en dan lukt het wel ondanks het systeemherstelpunt niet was gelukt doordat mijn virusscanner nog actief was.

In het vervolg zal ik mijn laptop 2 keren opnieuw opstarten.

Laatst bewerkt door een moderator:
zal ik eens onder de loep nemen, bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
@renzolini,

Heb even twee berichten samengevoegd en een quote verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan