USB-apparaten wordt niet herkend....

Status
Niet open voor verdere reacties.

stalgije

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2009
Sinds vanmorgen meldt mijn computer mij ongeveer alle vijf seconden: "Het USB-apparaat wordt niet herkend. Een van de op deze computer aangesloten USB-apparaten werkt niet goed...", etc." De melding gaat natuurlijk gepaard met de onvermijdelijke 'plonk'.

Aangezien je van dat geplonk en die meldingen al na korte tijd gek wordt, heb ik alles nagekeken wat er fout zou kunnen zijn. Ik heb dus systematisch alle USB-apparaten uit- en weer ingeschakeld, echter zonder enig succes. Zelfs toen geen enkel USB-apparaat of USB-router aangesloten was, bleef de computer de melding geven.

Ik heb natuurlijk op de melding geklikt, waarna de computer aangaf dat het om een 'onbekend USB-apparaat' ging. Ik heb hem laten zoeken naar de driver en kreeg het bericht dat deze gevonden en geïnstalleerd was. Waarna het probleem onveranderlijk bleef bestaan.

Mijn besturingssysteem is trouwens Windows 7 32 bit

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt:)

Met vriendelijke groet,

stalgije

Kijk eens met dit tooltje.
Hiermee kan je de geschiedenis naar voren halen welke apparaten ooit zijn aangesloten.
Het is mogelijk dit te resetten, waardoor de usb apparaten beter herkent en installed zullen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan