usb bij datakabel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
ik heb een samsung E760 pas in huis .er zit software bij ,ik heb alles geinstalleerd en als ik bij de USB driver (installeren) kom krijg ik een melding van microsoft dat ie wellicht niet compable is ik sla dit over en kijk wat hij doet als ik de data kabel erin doe ..maar helaas vind usb de kabel niet .ik heb volgens mij de laatste software van hun .ik draai winxp home .sp2.wie heeft er een iedee.
.

Ik heb de d600 met ik denk ongeveer dezelfde software en kreeg ook die melding. Je kunt gewoon op doorgaan klikken want als je afbreekt wordt er geen software geinstalleerd

usb

bedankt voor de reactie ..wat je zegt doe ik ook .alleen als ik de telefoon aansluit gebeurt er niks ..ook al niet als ik de kabel aansluit op een usb poort (verschillende.)geen reactie dus .

Je hebt nu alleen de usb driver geinstalleerd maar die andere software niet (ben ik even de naam van kwijt)?

usb

nee ik he alles geinstalleerd ..dus alle software .dat gaat goed todat ik bij die USB driver van samsung kom.dan geeft ie die melding van microsoft . bij het USB gebeuren zijn ook geen fouten of iet te vinden waarvan je zegt ..daar ligt het aan .

En nadat je die melding krijgt van Microsoft klik je op doorgaan en als je dan bijv een bestand wil overzenden naar je telefoon kan de software je telefoon niet vinden?

Ik kan hier niet verder kijken aangezien ik de software hier op het werk niet geinstalleerd heb

usb

Nou ik moet naar terapie dus even weg .en we komen er wel uit denk ik ..ik hoor je wel .
alvast bedankt.

usb

Nou ik ben eruit hoor .ik zet hier een stukje neer wat ik op internet vond.

. Stap1. software dus installeren zonder dat je gsm aangesloten is. Geeft ij foutmeldingen: negeren. Stap 2. (dit was bij mij dus fout gegaan:) open PIM PC studio en ga naar file setup. Daar zie je de USB poort en de Speed. De speed moet zijn: 460800(deze stond bij mij te laag ingesteld). Stap 3. Sluit je gsm nu aan. Bij mij gingen direct alle gegevens van de gsm naar de pc. Voor muziek en foto`s: Ga naar file manager en de file openen. Daarna op de gsm klikken. Dan krijg je submappen (muziek, video, afbeeldingen etc). Deze kun je kiezen en komt op het scherm ernaast te staan. Dan zoek je de juiste map links onder op waar je de gemaakte foto`s in wil zetten. En daarna op de pijl links in het midden welke downloaden aangeeft. Indien je een mp3 speler hebt, kun je andersom muziek downloaden naar je gsm (zelf nog niet geprobeert). Na weken vol frustratie toch eindelijk gelukt! Succes allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan