USB Bluetooth werkt niet meer :-(

Status
Niet open voor verdere reacties.

maartjeqm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2005
Hallo Allemaal,

Onlangs heb ik een Sweex 4x USB HUB gekocht EN een Sitecom Bluetooth USB Adapter CN-500 v2. Deze laatste heb ik in de hub gestoken, geinstallerd, en alles werkte.

Toen heb ik de bluetooth adapter verwijderd (er uitgetrokken). Toen ik deze een week later weer wilde gebruiken werkte hij niet meer (pc opgestart, usb er weer ingestoken en even werd het icoontje wit, maar na een minuut al weer rood).

De melding die ik krijg als ik bij hardware kies voor de optie problemen oplossen. Dan zie ik in de lijst van hardware USB Device staan met een geel icoontje met uitroepteken ervoor. Als ik deze selecteer en op volgende klik, krijg ik de volgende melding: De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28).

Wat ik al geprobeert heb is om alles te deinstalleren en weer opnieuw erop te zetten, dit werkte niet.

Heeft iemand tips????

Alvast heel erg bedankt!!!

Groetjes,
Maartje

Heb je er software bij gekregen toen je hem installeerde? Zo ja: installeer het.

Wat je ook kunt doen is rechts klikken op de USB Device met het gele icoontje en dan verwijderen van apparaatbeheer.
Pc opniew opstarten en kijken of hij de hardware wel vind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan