USB chatcam wirh microphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

BiggyTukker

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2002
Beste mensen,

Ik heb sinds kort een chatcam van Conceptronic. Hij werkt uitstekend, alleen als het donker word gaan er 4 van die lampjes branden (om het beeld optimaal te krijgen). Deze lampjes gaan ook branden als de cam niet online is. Ik wil eigenlijk de cam alleen gebruiken als ik dat zelf wil en niet dat deze de hele dag aangesloten is.

Ik weet dat ik gewoon de usb-stekker kan verwijderen, maar is er software-matig ook nog een oplossing. Ik heb windows XP prof.

Groetjes Maikel.:cool:

Bedankt voor je reactie, maar ik had ook al op die site gekeken. Ik kan er niets over vinden en in de handleiding die bijgeleverd is, staat er ook niets over.

Ik blijf het vreemd vinden dat je je cam niet met 1 druk op de knop online en offline kan krijgen. Daarom vraag ik het nog maar een keer, weet iemand hier een oplossing voor.

Groetjes Maikel. :cool:

BiggyTukker zei:
maar ik had ook al op die site gekeken. Ik kan er niets over vinden en in de handleiding die bijgeleverd is, staat er ook niets over.
Mmm... was het niet handiger geweest als je dat er bij gezet had?

Je zegt niet dat je op Support hebt gekeken, ook al gedaan?

Sorry, ik d8 er niet bij na. Maar bij support staat eigenlijk niets, dus daar kan ik de informatie niet weghalen.

Het is niet echt een site die gebruikersvriendelijk is en bij google kwam ik ook niet verder.

Maikel :cool:

BiggyTukker zei:
Het is niet echt een site die gebruikersvriendelijk is
Nee, ik werd er nu net ook niet veel wijzer.

Tja, als er in de Manual ook niets over gezegd wordt, zijn mijn mogelijkheden uitgeput.

Misschien weet iemand anders wel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan