USB-Controllers installatie mislukt

• Onderwerp starter Onderwerp starter nimai
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nimai

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem: Mijn USB-poorten (4 stuks) doen het niet meer van mijn laptop.
Toen ik bij apparaatbeheer ging kijken zag ik dat er bij USB-Controllers 4 gele driehoeken stonden, ik maakte de installatie ongedaan en startte mijn computer opnieuw op.
Vervolgens lukte het Windows niet om de drivers opnieuw te installeren, voor geen van ze. Toen ik weer bij apparaatbeheer keek zag ik dat de 4 USB-poorten weer terug waren,
en dat de gele vierkantjes er weer voor stonden.

De laptop is slechts 3 jaar oud, dat het moederbord stervende is kan ik me dus niet voorstellen. Als ik mijn muis koppel brandt er wel licht op mijn muis en als ik mijn mobiel of een ander oplaadbaar apparaat koppel, zoals mijn camera, beginnen ze op te laden, er wordt alleen geen verbinding gemaakt.

Mijn vraag is: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, of hoe ik ervoor zorgen dat de installaties niet mislukken bij opstarten? (Bij opstarten draaien er geen andere programma's en is er een goede internetverbinding direct aanwezig.)

Bij voorbaat dank!

Staan op de indertijd meegeleverde driver CD van de laptopfabrikant geen USB drivers?

Ik heb nooit een cd megeleverd gekregen, heb net zelfs gecontroleerd. Of ik ben hem kwijt (wat ik betwijfel).

Dan op de website van de fabrikant de benodigde drivers downloaden en installeren.

Dat is dus het probleem, het downloaden van de drivers mislukt constant en ik heb geen idee waarom?

Downloaden met een andere machine, naar DVD branden en vanaf DVD overzetten naar de probleemmachine.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan