usb controllers

Status
Niet open voor verdere reacties.

meesterke

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2003
gegroet allemaal,
ik heb net een nieuwe pc in elkaar gestoken en alles werkt naar behoren. eigenlijk niet alles of ik zou u deze vraag niet stellen.
mijn pc heeft ook een usb 2.0 aansluiting vanvoor aan de case.
bij het installeren van alles blijft de usb controller met een vraagsteken staan bij apparaatbeheer.
ik heb al alles gedaan, installatie moederbord, online geprobeert, windows xp cd, enz.
alleen de usb doet het wel, enig idee hoe ik dit dan toch kan oplossen?

alvast bedankt.

Meesterke

Ik heb exact het zelfde probleem,ook de overige aparaten pci/usb vraagteken ,terwijl usb achter gewoon werkt.

Lol zelfde heb ik ook op twee computers. Ik heb echter geen!!! vraagtekens bij apparaatbeheer. Mijn voorste usb poorten doen het niet op geen van beide computers.

Ik heb er geen last van want op de ene heb ik 4 poorten achter en op de ander 8 aan de achterkant maar ik heb nooit kunnen begrijpen waarom die voorste twee het nooit doen.

Geplaatst door vanschagen
Ik heb exact het zelfde probleem,ook de overige aparaten pci/usb vraagteken ,terwijl usb achter gewoon werkt.
Usb is opgelost door de drivers van usb bij tewerken,en PCI was moederbord drivers(chipset),is bij mij nu geen vraagtekens meer en is opgelost .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan