usb dansmat word niet herkend door vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

looije

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2002
Beste mensen,

Ik heb een dansmat gekocht, maar nu wil het geval dat mijn Vista hem niet herkend. Als ik hem in de usb stop krijg ik "onbekend apparaat". Heb de mat op een XP geprobeert en daar werkt hij zonder problemen. Verder heb ik het int. al afgezocht naar drivers of iets dergelijks maar zonder resultaat.
Hoe kan ik hem toch aan de praat krijgen op mijn Vista?

Bij voorbaat dank voor de moeite.

Hoi,

Weet niet of dit mogelijk is maar lukt het ook niet als je hem onder xp compatibiliteit in vista te draaien

Misschien snap ik hem niet, maar bedoel je een programma xp compatible laten werken?
Het betreft namelijk niet een programma. Maar de mat zelf (usb app) wordt niet herkend door Vista.

Het programma (Stepmania) heb ik gewoon draaien op Vista. Maarja zonder zo'n mat is er niet zoveel aan.

Misschien kijken of er Vista drivers zijn voor de dansmat!

Daar was ik al bang voor.

Op de doos staat trouwens wel "for playstation compatible" heeft dat er iets mee te maken misschien? Dat het een app voor de playstation is? Maar op XP werkt het wel???

nou breekt me klomp helemaal. koppig als ik ben verder zoeken en zoeken.

eraf, eraan, eraf, eraan. probeer ik hem in een ander usb slot te doen. herkent hij hem ineens wel.

probleem opgelost maar hoe, een ander usb slot, waarom, ik zou het niet weten...

iig bedankt voor het meedenken. ik ben dansen/springen :thumb:

Hoi,

Blijven rare dingen die pc's maar fijn dat het opgelost is:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan