USB Defect

Status
Niet open voor verdere reacties.

oossie

Verenigingslid
Lid geworden
19 nov 2002
Ooit al eens gehoord over een defecte USB stick?

Ik heb een Apacer 1 Gig Handy steno stick waar zeer belangrijke foto`s op staan, heb de stick in verschillende pc gedaan, maar er vertoont zich geen enkel teken van leven:mad: :confused:

Wie weet waar ik met deze stick heenkan om
A: de foto`s te redden
B: de stick eventueel kan laten repareren.

Bij voorbaat dank

Groeten Oossie

Nee, helaas.
Ook het lampje wat op de stick zit doet het niet.

Heb ook geen idee waar ik naartoe kan met deze stick.

Als ik de data maar gered krijg, ik heb er helaas (nog) geen back-up van kunnen maken.

Groeten Oossie

Maar ... heb je de USB stick dan niet gewoon in een computerwinkel gekocht. wellicht kunnen zij iets doen.

Maar staat in de bios de USB wel aan? Op enable dus? (lijkt me sterk dat dit bij 3 pc zou zijn, maar goed...)

Andere USB apparaten doen het wel?

Ja, ik heb de USB stick in een winkel gekocht:) Echter, deze winkel zit of zat in Delfzijl (groningen) en ik woon in Amersfoort. Ik heb deze stick gekocht omdat ik even snel een opslagapperaat nodig had om digitale foto`s op te zetten daar mijn kaarten van mijn camera vol waren:8-0:

Echter, nu na de vakantie wil ik mijn Foto`s eens af laten drukken, echter de stick wil ze niet teruggeven. Winkel nog gebeld, maar die willen wel de claim voor garantie afhandelen, desnoods per post, maar het probleem is dat ze geen data garantie kunnen geven. en ik MOET mijn foto`s behouden:rolleyes:

Help, wie o wie weet raad?

Groeten Oossie

Over de data zit het denk ik wel goed... de USB-aansluitingen bij je computers zijn zeer zeker ook goed én waarschijnlijk aangesloten. Ik denk zelf dat er iets mis is met de manier van data overbrengen op de computer, bv. dat er iets mis is met het plugje dat je in de USB moet zetten. Is ie misschien vies? of klopt er iets niet mee?

ben benieuwd,
Yoeri

Alles geprobeerd maar de stick blijft weigeren.
Weet iemand waar een bedrijf zit die usb sticks kan repareren ?

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan