Usb Device met geel uitroepteken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo mensen ik zat bij apparaat beheer te kijken en zag dat er 3 uitroeptekens stonden daarvan heb ik 2 al gemaakt om de driver ervoor te downloaden.
Aleen nu heb ik nog usb device over waar een uitroepteken staat ik heb op google gezocht er staat heel veel maar ik weet niet waar dit van is die usb device dus ik kom er niet echt ver mee kan iemand mij helpen hiermee

Alvast bedankt:thumb:

Hoi!

Tja, helderziende zijn wij hier ook niet !

Als je gewoon alle USB-apparatuur even verwijderd en stuk voor stuk weer aansluit, kom je er vanzelf achter welk apparaat nog geinstalleerd moet wordeen.

Greetz,

Harry.

Hoi!

Tja, helderziende zijn wij hier ook niet !

Als je gewoon alle USB-apparatuur even verwijderd en stuk voor stuk weer aansluit, kom je er vanzelf achter welk apparaat nog geinstalleerd moet wordeen.

Greetz,

Harry.

nou eerlijk gezegt denk ik dat het aan me webcam ligt want daar zitten 2 usb aansluitingen aan waarvan ik er 1 gebruik voor een bluetooth stik voor me telefoon

dit zijn de gegevens van de webcam

merk: peripherics (topro)
type:HM2130

Het is opgelost :D nadat me vader een week lang de zolder heeft doorzocht heeft het tot succes gelijdt hij heeft de cd gevonden voor de webcam en ook nog is de cd van windows xp dus dit is nu alemaal opgelost en ik bedank iedereen die mij heeft geholpen hiermee want het heeft een tijdje geduurd:thumb:

Driver voor webcam

Hoi Dragos,
ik heb hier dezelfde webcam en ook zonder driver. Kan je die driver niet eens posten of zo voor mij, want ik vind de goede dus echt nergens.
Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan