USB digitale camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansBaelemans

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2003
Hallo,

Onlangs kocht ik een digitale camera. Nadat ik de software succesvol heb geïnstalleerd, moest ik de camera op de computer aansluiten. Zonder succes. De computer herkent het apparaat gewoon niet.

Wie kan me verder helpen, alvast bedankt!

Het zou kunnen dat je usb poorten niet goed staan in het bios. Trouwens zelf heb ik ook ME en een usb camera, de software die erbij was, was maar een sterk afgeslankte versie van het echte programma waar je niets mee bent. Dus heb ik dat terug verwijderd en als ik de camera nu inplug krijg ik in rechtsonder in de tray een icoon van een usbtoestel en kan ik in verkenner dit gewoon benaderen als een harde schijf, zonder enig software.

Groetjes

Kan het zijn dat je de bijbehorende software niet goed geïnstalleerd hebt? Als het goed is moet je een verwisselbare schijf krijgen die je opent en vandaaruit kun je je foto's importeren. Ook kun je via het configuratieprogramma een camera toevoegen. Lukt dit niet dan heeft Trust een helpdesk waar je hulp kunt krijgen.

Succes

Kijk anders eens bij CONFIGURATIESCHERM -> SYSTEEM -> APPARAATBEHEER of je daar een apparaat ziet met geel en een zwart uitroepteken. Want als je USB controller een probleem heeft, dan kun je ook niets met je camera via usb. Of werken andere USB apparaten wel?

Hans,

wanneer je software bij de camera hebt gekregen, deïnstalleer alles. Ook via de verkenner de map verwijderen en dan opnieuw installeren. Kijk goed wat er gevraagd wordt, soms mag je niet opnieuw opstarten, alsvorens je alles geïnstalleerd hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan