USB door venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Technische vraag , ik zou een USB kabel door mijn venster willen krijgen maar die is te breed, is er een mogelijkheid om fijne kabels of iets anders te gebruiken voor aansluiting van een webcam ?

De kabel doorknippen en daarna de vier draadjes weer keurig aan elkaar solderen en isoleren zou een optie kunnen zijn.......

Hoi,

.... met als nadeel dat als je 'webcametje' nog eens wilt verplaatsen ... etc.
Als je het al zo oplost, zou ik dit doen met een verlengkabeltje, zodat die van je webcam intact blijft.

Ik zou zelf mijn boormachine pakken en een 'iets' ruimer gaatje maken.
Waar siliconenkit al niet handig voor is ....:p

prima

Een verlengkabel van USB waar ik de kabeltjes doorknip is een goede oplossing , tot hoeveel meter mag je gaan op USB (verlengkabel) is 7 meter stabiel voor een cam ?

Hoi,

Ik betwijfel het.
Er staat maximaal geloof ik zoiets van 10 meter voor, maar daarbij gaat het om apparaten die 'zichzelf voeden' bijvoorbeeld printers en scanners.
Jou webcam heeft geen eigen voeding maar wordt 'van stroom' voorzien middels de usb-kabel. Je kunt het eerst proberen ..... (natuurlijk nog geen gaatjes boren hè :D ) door een verlengkabel aan te sluiten.

Ik heb een 'voorbeeld': een webcam bij iemand aangesloten op een usb-poort op het moederbord van een nieuwe Siemens .... en elke keer bij herstarten werd opnieuw aangegeven 'Nieuwe hardware' gevonden. De leverancier heeft uiteindelijk een extra pci-uitbreidingskaartje met drie usbpoorten erin gezet. Oorzaak: te lage voeding op de usb-poort.

Laatst bewerkt:
USB hub met stroom

Ik heb een USB hub met afzonderlijke voeding, als ik die er tussen zet en dan daarop de verlangkabel aansluit van 7 meter heeft de webcam dan meer stroom ? dan gewoon van USB PC de 7 meter kabels aan te sluiten ?

Ja, waarschijnlijk wél, maar nogmaals: gewoon uitproberen zou 'k zeggen .:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan