usb-dvd speler ondersteuning bij opnieuw installeren win xp?

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmie1

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Berichten
291
Ik wil een pc opnieuw installeren met windows xp, maar de dvd/cd-player ervan is stuk. Kan ik windows xp installeren met een usb-dvd? De Bios ondersteunt opstarten via usb-dvd/usb-hdd niet maar ik heb 6 setup-diskettes waarmee ik in setup kan komen(is best wel al oud beestje, met 3,5'' diskettestation).

thnx for answering,

Tim
 
Het is dan ben ik bang niet mogelijk..
Of er moet een BIOS update zijn..
Als je en flopyydrive hebt, kun je het daarmee proberen..
Of in de winkel een CD drive kopen die je gewoon aan kan sluiten inplaats van de kapotte.
 
Het is dan ben ik bang niet mogelijk..
Of er moet een BIOS update zijn..
Als je en flopyydrive hebt, kun je het daarmee proberen..
Of in de winkel een CD drive kopen die je gewoon aan kan sluiten inplaats van de kapotte.

Ik heb een floppydrive (dat schreef ik ook al!). Ik heb het daarmee geprobeerd maar aan het einde zegt hij: ''Insert Windows Xp Home Edition servive Pack 2 Cd. Als ik dan iets anders doe, zegt hij ''Setup cannot continue, Computer will restart in 10 sec.''
Hij laadt wel van te voren allerlei stuurprogramma's en drivers dus ik dacht: misschien zit daar ook de driver voor een usb-dvdplayer bij. EN een nieuwe aansluiten gaat nogal moeilijk, het is een LCD-pc met een laptopdvdplayer. Bovendien denk ik dat de aanschaf kostbaarder zal zijn dan de lcd-pc zelf nu is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan