USB - Ethernet

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
434
Ik heb een ADSL Light abonnement van HCC met een USB modem ( Alcatel Speed Touch ) maar ik zou graag willen overstappen naar een ethernet modem. Want als ik aan het downloaden ben merk ik dat het spelen van een Race spel ( Need for Speed ) niet echt goed meer gaat , het beeld is dan heel schokkerig. Dit doet hij normaal ( zonder downloaden ) niet.
Kan iemand mij vertellen of ik zo kan overgaan op een ethernet modem. Ik bedoel hiermee ; modem kopen , kaartje erin prikken en gaan.
 
Waarom wil je dan over naar een ethernet modem, omdat je tijdens het spelen van een spel een slechtere FPS krijgt:8-0:?? Ik denk niet dat het helpt als je het USB modem gaat "inruilen" voor een Ethernet :rolleyes:, het kan zijn dat het aan je systeem ligt:confused:
 
Reactie

Tha Devil
Ik heb altijd begrepen dat een USB modem stroom van je moederbord betrekt en dat een ethernet modem stabieler is. Of ben ik nu in de war ?

Mijn systeem is verder wel oke.
XP Home Edition
Celeron 1.7 Ghz
512 MB intern
GeForce FX 5200
20 Gb Harddisk

p.s waar staat FPS voor?
 
Het probleem heeft niks met je modem te maken.
Je wilt en downloaden en een spel spelen en dan zeker met een computer met weinig geheugen.
Geef eens wat meer specificaties van je computer misschien kunnen we je dan wel helpen.

mzzl.
 
Re: Reactie

Geplaatst door K@RTJE
p.s waar staat FPS voor?

FPS heeft 2 betekenissen

1. Frames Per Seconde
2. First Person Shooter
 
Reactie

PUPIE
Wat wil je nog meer weten??
Het belangrijkste heb ik al gemeld ............. of niet ?

Packar Bell Imedia VL 3733
 
Ja een usb modem haalt wel spanning van je mobo maar daar ligt het niet aan. Ik zou eerder aan je harde schijf denken. Is deze bijna vol defragmenteer je deze wel eens.
 
Reactie

PUPPIE

Ik heb nog 6 gb vrije ruimte op mijn hdd en ik defragmenteer eens per week.
 
Ja dat wordt dan een lastige, de meeste vragen zijn al wel gesteld.
Nog 1 werkt de koeler op je videokaart nog wel?
 
Reactie

Jackass

Dit is wel een reden om mijn moederbord zo veel mogelijk te ontzien!Ik ga wel eens informeren bij HCCnet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan