Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi geachte Lezer van dit alles : als ik XP installeer ( overigens succesvol, het gaat razend snel ! ) vanaf een usb stick ( die niet bootable is zonder meer ) dan lijkt het dat tijdens de installatie iets op de stick terecht komt : xp zegt : plaats floppy in drive. Met geen mogelijkheid is die usb stick nog a d gang te krijgen, wel partitie verwijderen en nieuwe format mogelijk ..... wat is er a d hand ?
Hoe kan ik de stick zodanig schrijfbeveiligen dat dit op welke PC dan ook werkt ?
Laatste vraag : is er een manier om de stick bootable te maken EN werkend met XP ? De methode Bart etc. is erg leuk maar werkt niet met XP SP 2 ! Althans niet hier .....
Hallo Harry, wel, het is ook niet echt normaal, maar in het licht van wat er tussen de bedrijven door van de installatie gebeurde .. iets met een floppy drive, het zal dat geweest zijn.
Bedankt voor de link, ik zal het bestuderen.
Wegschrijven : ik ging er in ieder geval tot nu toe van uit dat windows niet op dat opslagmedium waarop de xp cd geplaatst is. Ik had deze hier niet als ISO bestand gezet maar wel als zuivere copie. Jammer dat ik nu wat snel ben geweest met een new format toen eindelijk de flash drive beschikbaar kwam, anders had ik het kunnen checken.