USB fout met MP4 speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

0776675

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2007
Ik heb een nieuwe MP4 speler, en deze werkt met usb op mijn pc. Ik heb echter ook al andere usb poorten bezet, voor o.a. internet en een externe harde schijf. Als ik nu mijn nieuwe mp4 speler aansluit, werken deze andere hardware niet meer goed.

Op de een of andere manier botsen deze met elkaar. er komt ook direct een waarschuwing met de externe harde schijf. ( zie afbeelding)

Ik denk dat het ook te maken heeft met de drive letters, aangezien de harde schijf veranderd van G naar I en weer terug.

Hoe kan dit opgelost worden??

Bijlagen

• fout.JPG
    fout.JPG
    14,8 KB · Weergaven: 19
Probeer het eens zo: Sluit alleen de MP3 speler (dus laat 'Internet' en externe harde schijf eraf).

Ga naar Schijfbeheer (Start -> Uitvoeren -> diskmgmt.msc), maak het venster maximaal, en rechtsklik in het onderste deelvenster op de 'schijf' die je MP3 speler voorstelt daar waar de schijfletter staat vermeld.

Kies Padnamen en schijfletters wijzigen -> Kies knop Wijzigen -> Zet de MP3 speler op een exotische schijfletter (bijv. Z: )

Sluit daarna de andere USB-apparatuur aan. Kijk of het probleem opgelost is.

Tijs.

Bedankt voor je reactie.

Dit had ik al geprobeerd. ik heb hem veranderd in X. Hierdoor is het probleem niet verholpen

Maar al ga je naar beheren bij deze computer, en de mp4 speler is aangesloten, dan staat de externe harde schijf ( G) niet meer in het lijstje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan