Usb foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmreE..

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Mijn Usb werkt niet zo goed van mijn Computer want als ik dingen aansluit zegt die DRIVER_USB_BUGCODE...
en er komt een blauwe scherm

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen...??:o

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.

Wat staat er exact in het blauwescherm als foutmelding?

Jah dat is het probleem is niet leesbaar na 1 seconde ongeveer gaat die gelijk weg

Maar er staat iets met

BUGCODE_USB_DRIVER

en dan daaronder nog veel tekst :S

De USB al eens via apparaatbeheer verwijderd en opnieuw opgestart zodat Windows de driver opnieuw installeerd?

Over welke Windows hebben we het hier? In geval van Xp heb je wel Servicepack 2(SP2) geinstalleerd?

Ok, op het moment dat dat scherm verschijnt, snel alt + [prt scr] (boven insert en delete).
Dan rustig naar paint gaan, en ctrl-v (plakken). Dan heb je een foto van je foutmelding.

we praten hier over een Windows Xp Home Edition en dat service pack weet ik niet of ik dat heb geinstallerd :rolleyes:

Ok, op het moment dat dat scherm verschijnt, snel alt + [prt scr] (boven insert en delete).
Dan rustig naar paint gaan, en ctrl-v (plakken). Dan heb je een foto van je foutmelding.
Moet je toch eens uitleggen, hoe je dat met een blauwscherm(BSOD) doet, meestal blijf de pc vast staan in het blauwescherm of start opnieuw op.:confused:

@EmreE,
Ga naar Deze computer klik met rechts erop, dan zie je of er een Servicepack geinstalleerd is.

Jah het staat er Service pack 2.0

Maar dat blauwescherm blijft 1 sec en dan start die gelijk opnieuw op :S:S:S

En met mijn printer is het precies dezelfde heb een Hp psc 1350 en als ik wil iets printen komt ook dezelfde blauwe scherm :S

Gezien je andere vraag. Welke ASUS heb je precies?

Ik heb hier de cd ervan er staat op

ASUS Barebone TERMINATOR
T2-PE1
Support CD V1.0

en ik heb iets gemerkt dat als het software niet met Windows Xp handtekening ofzo is zegt die dat er een fout kan ontstaan later :S en dat gebeurt dus ook want heb net van asus.com een Audio update gedaan en ging zomaar vanzelf opnieuwstarte en kwam weer dat blauwescherm met BUGCode ofzo

dit is gekomen toen het programma opende

naamloossc9.jpg

Die melding waar je het over hebt, bij het installeren van software, zou je gewoon moet kunnen negeren zonder problemen. Het betekend alleen dat het niet door Microsoft erkend wordt.(met andere woorden ze zijn niet betaald door de software maker).

dit is gekomen toen het programma opende

Hoe nieuw is jou systeem?

Laatst bewerkt:
Nou jah de naam van de moederboord is onbekend kan jij er even naar kijken hier een screenshot ervan :)

moederboordtw6.jpg

Kijk eens op het moederbord zelf, daar staat vaan ook het type/model op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan