Jillie
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 dec 2006
hallo iedereen,
ik heb een tijdje geleden mijn pc geformateerd en sindsdien krijg ik deze melding als ik mijn ipod op de pc aansluit: "dit apparaat kan sneller werken als u het op een snelle usb poort aansluit, klik hier voor een lijst met beschikbare poorten".
ik heb een dell dimension 4600
pentium 4
en zeker weten 2.0 usb poorten (paar weken geleden deed ie het namelijk wel goed)
service pack 2 *up-to-date*
ik weet niet wat je verder nog moet weten
ik heb ook al veel programma's van de microsoft site geprobeerd maar die hebben allemaal niet geholpen
ik weet niet wie de fabrikant van m'n usb poorten is, ik denk microsoft want toen ik probeerde "update stuurprogramma's" zag ik ergens microsof staan.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Groetjes Jilke
* sorry dat ik zo slecht type maar ik heb m'n pols gebroken
*
ik heb een tijdje geleden mijn pc geformateerd en sindsdien krijg ik deze melding als ik mijn ipod op de pc aansluit: "dit apparaat kan sneller werken als u het op een snelle usb poort aansluit, klik hier voor een lijst met beschikbare poorten".
ik heb een dell dimension 4600
pentium 4
en zeker weten 2.0 usb poorten (paar weken geleden deed ie het namelijk wel goed)
service pack 2 *up-to-date*
ik weet niet wat je verder nog moet weten
ik heb ook al veel programma's van de microsoft site geprobeerd maar die hebben allemaal niet geholpen

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Groetjes Jilke
* sorry dat ik zo slecht type maar ik heb m'n pols gebroken