USB Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnMGD

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Hallo,

Sinds gisteren, na het normaal afsluiten van Windows XP (het enige wat toen nog liep was de externe HD, die ik normaal altijd van te voren afsluit) krijg ik vanaf vandaag steeds een popup van de taakbalk met volgende tekst:

"USB Device not recognized. One of the USB devices connected to this computer has malfuntioned, and windows does not recognize it"

Heb van alles al geprobeerd, opstarten met de externe HD aan, externe HD USB kabel tijdens aan stand eruit getrokken en weer aangesloten, naar "Mijn Computer" ->"Properties"->" Hardware" gegaan en gekeken of ik iets raars in de USB instellingen zag, niets, popup popped up iedere paar seconden. Mijn vraag, hoe krijg ik dit weer weg.
[Groeten

JohnMGD.

PS: Als ik de foutmelding aanklik krijg ik een dialoogschermpje waarin staat "Unknown Device" als ik dit met rechts aanklik en naar "Properties " ga staat erbij "Device Status" , "No drivers are installed for this device". Al mijn aangesloten USB apparaten werken perfect, ik zou niet weten welk apapraat hier noch bedoeld wordt. Heb eventuelen in aanmerking komende externe USB apparaten aangesloten, zoals Externe HD en Digitale fotocamera, popups blijven komen.
WIL IEMAND HIER OP REAGEREN, WORDT GEK VAN DIE POPUPS ELKE PAAR SECONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JohnMGD

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan