Wel Tijs, ik heb de router gekocht omdat ik er een usb poort op zag staan, lijkt mij een logische actie. De korte handleiding die in de doos stak is echt nutteloos (toch triestig hoor), de beslaat slechts één paginaatje, en verwijst vooral verder naar gebruik van de cd-rom. De cd-rom zelf zit vol bugs blijkbaar, want de menu's staan niet niet correct, zo zie ik bijvoorbeeld keuzebolletjes staan, maar geen uitleg ernaast. Geflipte toestanden!
Ik heb wat rondgesurft, en kwam te weten dat ik de usb poort kon omtoveren tot een shareport voor externe hdd of printers enzo door een upgrade van de firmware. Dat was niet voldoende, je moest ook nog eens zoeken naar de usb shareport utility, ook nog eens zoeken geblazen. Nu werkt die functie met een usb stick, maar niet met mijn externe harde schijven! Wat vreselijk.
Het enige wat ik wil is een router met een goed bereik, zoals deze (vorige, een Belkin was minder sterk van signaal) en met een usb poort op voor netwerkschijf. Ik heb dus al twee miskopen na elkaar op korte tijd. Kan er misschien iemand mij een router aanraden die mij voor de verandering geen miserie bezorgt? Een met een normale handleiding, zonder tegenstrijdigheden in uitleg, een met een usb poort en minstens even goed van ontvangst zoals de D-link Dir-635 met zijn drie antennes?
Sorry voor het gezeur, maar ik krijg werkelijk een punthoofd van dit alles.