usb geeft geen stroom

• Onderwerp starter Onderwerp starter acci
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

acci

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
mijn 2 usb's aan de achter kant van mijn laptop geeft geen stroom meer na dat er op de computer een stoting opliep door mij usb hub wie kan messchien stroom trug krijgen in mij usbtjes heb er maar 2 en nu kan ik ook geen muis meer gebruiken enz. alvast bedankt p.s. er stond rechts onder het beeld storing opgelopen door te veel stroom vragen en als je daar opdrukte zag je al je usbtjes en daar heb ik gedrukt op beginwaarde

Kun je a.u.b. de vraag herhalen maar dan gebruik makende van leestekens?? Ik snap er geen hout van.

Al PC uitgeschakelt en opnieuw aangezet?

Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen: Deïnstalleer alle apparaten die je terugvindt onder USB in Apparaatbeheer. Begin met de USB aangesloten apparaten, dan de USB (Root)-hubs, dan de USB Controllers. Herstart daarna de pc. Kijk of het probleem dan verholpen is en of alle USB apparaten weer gezien worden in Apparaatbeheer.

Succes,

Tijs.

ja, sorry had een beetje haast en was beetje boos.

Welke van de 2 tips heb je gebruikt? Die van XP_PC of de mijne? Want anders weten de lezers van Helpmij niet welke tip geholpen heeft.

Tijs.

XP_PC heeft niks gezegd alleen gebruik lees tekens
dus die van jou

Al PC uitgeschakelt en opnieuw aangezet?

XP_PC had deze tip gegeven, maar evengoed fijn dat het opgelost is. :thumb:
En bedankt voor de terugmelding! :)

Tijs.

Voor wat ik er van begreep dat je zonder stroom op je USB poorten en vandaar dat ik dat zei. Een piekspanning op je USB (die ik ook wel eens gehad hebt) lost zich vanzelf op tijdens het uitschakelen/inschakelen.

Evengoed dat dnties geholpen heeft het probleem op te lossen natuurlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan