usb geheugen is fat32?

Status
Niet open voor verdere reacties.

speedyderat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2015
hoi allemaal,
laatst wou ik op mijn oude pc met een usb stick (8gb), een nieuw besturingssysteem zetten, chrome os.
dat ging echter niet als gepland en ik heb toen de usb stick weer verwijderd.
toen ik hem in mijn nieuwere pc stopte was er ineens nog maar een paar GB over en heb toen via een paar helpdesks de ruimtes weer vrij gekregen.
alleen nu komt het probleem, nu ik mijn usb wil openen krijg ik steeds een melding. (in bijlage)
ook op de plek waar normaal het percentage van de hoeveelheid ruimte staat staat nu alleen maar fat32. (andere bijlage)
dus mijn vraag, weten hoe ik de usb stick weer 'bruikbaar' kan maken?

help.jpg

help2.jpg

Hoi,
Als het alleen gaat over weer bruikbaar maken, gewoon rechtermuisklik, formateren en kiezen
Greetz

Ik heb dat al geprobeert maar ik krijg alleen maar: kan het formateren niet voltooien,
Toch bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ik heb snelformateren ook al geprobeert en ik heb ook al een paar andere formateer programma's gehad, deze trouwens nog niet maar ik heb weinig hoop.
ik denk niet dat het veel te maken heeft met formateren......

Welkom op Helpmij.nl :thumb:

Allereerst heb ik je vraag verplaatst vanwege het feit dat een usb stick een verwisselbare media is en geen usb/firewire punt.

Ik begrijp een beetje uit je verhaal dat je dan ook die volledige 8gb niet meer tot je beschikking hebt.

Met een goede partition tool ka je dit herstellen en de stick formatteren naar het liefst ntfs.

thx het is eindelijk gelukt,
ik had het eerst geprobeert met een trail partition tool waarmee ik dus niks kon toepassen, heb nu met via een site een serial gevonden. :evil:
en kon eindelijk mijn verandering toepassen en dus heb ik toen mijn hele usb leeg gehaald en toen een nieuwe "partition" toegevoegd.
en het is EINDELIJK gelukt,
bedankt voor de hulp

tool: easeus partition master 10.8
serial site: *KNIP*

Naam van de site verwijderd, is in strijd met de huisregels. Zorg s.v.p. dat u niet in herhaling valt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan