USB Gekkenhuis!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

carmo88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
Berichten
2
Okej dit is dus het zoveelste usb probleem wat hier te vinden is maar ik kom er niet uit.

-ongeveer 2 jaar geleden Acer Aspire 5100 gekocht met Vista en 3 usb poorten
-Sinds paar maand doen ze het niet meer, Dus Drivers updaten, etc. etc. geprobeert niets werkte, en wel steeds een balonnetje dat het apparaat niet herkent word.
-Toen maar is besloten (op advies van medewerker van Norrod winkel) om Vista te downgraden naar XP (wat al een heel probleem op zich zelf was.)
-Uiteindelijk XP eropgekregen, XP drivers geinstaleerd, Servicepack 3 geinstaleert, kortom me laptop liep weer als een tierelier. behalfe, je raad het al. De USB poorten....wel weer steeds weer die ballonnetjes onder in beeld..
-ik heb nog eens rondgeken en geprobeert om de usb dingetjes in apparaatbeheer uit te deinstaleren.
-Sindsdien loopt mijn laptop meteen vast na het opstarten. als ik het ballonnetje melding krijg van Nieuwe Hardware gevonden USB device en USB hub etc.
- En de USB poorten doen het dus nog steeds niet. . .

Terugsturen naar Acer heeft geen zin omdat het Licentie stikkertje al in de eerste weken na aankoop er letterlijk onder mijn laptop weg smold en niet meer te lezen is.

is er iemand die mij kan helpen met mijn probleem? want ik zit mezelf hier op te vreten. . alvast bedankt
 
Meest logische verklaring is dat je usb poorten kapot zijn, wel erg vreemd dat ze meteen alle drie kapot zijn gegaan.

Via de site van Acer zijn geen aparte usb drivers te downloaden voor jouw laptop ik heb met mijn Packard Hell pc hetzelfde probleem met mijn geintegreerde cardreader gehad.

Ik vrees dus dat je usb poorten kapot zijn, heb wel al meerdere verhalen gehoord van Acer laptops waarbij de gekste dingen spontaan kapot gaan.

Hoop genoeg info gegeven te hebben !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan