USB / HDMI poorten werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaacob

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2013
Goedendag

Gisteren laptop gekocht "zo goed als nieuw" bij cash converters in Amsterdam welbekend van tv
Ik had gebeld en ze zouden de laptop voor mij vrijhouden ...dus ik volgende dag naar Amsterdam ..Man doet klep open laptop staat aan en ziet er goed uit doet nog even met touchpad paar dingen laten zien ,en verteld ik hem hem opgeschoond.. Dus ik denk dat zit goed ik naar huis ..kom thuis start laptop op "blauw scherm" en windows begint te reparen met de ingebouwde tool ,,computer start uiteindelijk op ...maar nu had ik inmiddels ook opgemerkt dat de ingang van de hoofdtelefoon stuk was ,,en echt waar dat valt niet op zo op eerste gezicht en de usb poorten werken niet ..en wat denkje cash neemt niets meer terug gekocht is gekocht en geen garantie ...was 280 euro
Heel gedoe in die winkel maar de man is onmurwbaar ..

Nu is mijn vraag kan het zijn dat kapotte hoofdingang in verband staat met die usb poorten en hdmi (kaartlezer doet het wel) ben bezig om er nieuwe windows 7 op te zetten

De laptop is iets langer dan jaar oud en na veel vijfen en zessen kreeg ik de aankoopbon mee ..maar Toshiba zecht nu al dat er nieuw moederbord inmoet omdat die ingang stuk s

Sorry van hele verhaal

Misschien iemand met tip..

Toshiba C870-15J

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Je bent nu begrijp ik windows er opnieuw aan het opzetten installeer daarna alle hardware drivers en kijk dan eens wat wel of niet werkt. En ja zo zie je maar even eerder overleggen aangaande de garantie kan geen kwaad maar dat is nu achteraf geklets.

Ja hangen zag ik later papieren we geven nergen garantie op ..maar je verwacht toch dat zo,n ding het moet doen,volgens mij hebben ze het geweten

Hoi,

Ook dat is na praten even afwachten na de installatie.

Je kunt ook even een linux live cd proberen. 99% van de gangbare drivers zitten daar al in gebakken en kun je vaak snel testen.

Alles is geupdate ..heb wat drivers gedownload van Toshiba en de gele uitroeptekens zijn weg en ik heb dat engeriebeheer uitgezet....hoe kom ik aan die Linux cd is deze te koop

maar nog steeds geen usb ...

Hoi,

Ben bang dat als je geen uitroep tekens meer hebt ben ik bang dat ze inderdaad defect zijn. neem aan dat je de usb driver geinstalleerd hebt er staat bij Toshiba een losse driver .

Ja van de Toshiba ...had vanochtend ook geen internet en na lang zoeken deed die driver het wel...Is dat een dure reparatie?..

Kan het nog iets wezen in de Bios ...of deze updaten

Er zit een usb links en 2 rechts staat dat in contact met elkaar dan

:(

Hoi,

Ja driver matig staan die met elkaar in verbinding je zou nog in de bios kunnen kijken je weet nooit maar denk van niet. je hebt 1 usb 3 dat is een andere usb poort En ja een moederbord zal best duur zijn denk nogmaals wat je betaald hebt.

Ha bedankt

Laptop viel weer uit met blauw scherm wat i ook gisteren had ...zit groot hardware probleem in denk ik

Bedankt voor de link naar Linux

Ja staat erop kan ik die gebruiken ..heb hier een windows 7 liggen...die herstel partitie was er ook al af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan