Usb heeft late reactie, en reageert alsnog niet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter mssv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mssv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Hallo mensen,

Een familielid van mij heeft een pc die draait op winxp (home versie :( ) met sp2.
Er is een probleem met de usb poorten (2 voor & 4 achterin), als je een apparaat aansluit reageert die pas na een kwartier, maar dan geeft die aan dat het apparaat niet juist werkt, :confused: wat erg verwarrend is, want usb heeft een reactie van minder dan 2 seconden. heb alles al nagelopen wat er met de usb zou kunnen zijn; BIOS, Apparaatbeheer(usb opnieuw installeren), startupservices en de driver ge-update.

Alleen ben ik het moederbord model vergeten; en om even terug te gaan is niet zo makkelijk (er zit namelijk 70km tussen) dus vraag het wel even via mail.

Mijn vraag is dus:
Heeft iemand al eens eerder zo'n soort probleem meegemaakt? en hoe heeft die het opgelost?

alvast bedankt. :thumb:

Als XP kortgeleden opnieuw is geinstalleerd: de controllers voor het moederbord opnieuw installeren, speciaal die voor de chipset. En anders de voeding controleren.

Als XP kortgeleden opnieuw is geinstalleerd: de controllers voor het moederbord opnieuw installeren, speciaal die voor de chipset. En anders de voeding controleren.

thanks, ik zal eens even contact opnemen met familie :thumb: bedankt voor de reactie :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan