blooper1963
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 9 sep 2005
Ik had via USB mijn printer aangesloten, een VOIP telefoon ,mijn tom tom kabeltje en mijn Sony Ericsson K 750i gsm kabel!! nou verleden week sloot ik een nieuw gekochte Multimedia mp3 speler aan van CREATIVE,model: ZEN sleek photo en die werd niet herkend!! Alsook gelijk ik de mp3 speler aansloot,loopt deze direct vast en moet ik hem resetten, nu ben ik ook per ongeluk de firmware kwijt van de mp3 speler!! ik heb ze op pc,maar kan ze niet inladen aangezien de speler niet reageert op USB!! dan het volgende:alle andere apparaten werkten correct verder tot ik ze uittrok en weer instak!! Met als gevolg: nu herkent de USB/PC niets meer en krijg ik steeds de melding: onbekend apparaat!! en als ik bij de foutmelding ga kijken staat er voor elk apparaat:
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geinstaleerd!! En wil ik dit corrigeren,dan zegt de mededeling: Er bestaat geen beter stuurprogramma,dan het welke nu geinstaleerd is!! WEET HIIER IEMAND WAT ER SCHEELT?? En eventueel de oplossing graag??? DUS het grootste probleem is dat mijn USB niks meer herkent:shocked:
ik heb de drivers al opnieuw geinstaleerd en ook usb eens volledig verwijderd bij apparaatbeheer en heropgestart,dan word alles opnieuw geinstalleerd,maar werkt voor geen meter!!!
Dank bij voorbaat blooper1963,
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geinstaleerd!! En wil ik dit corrigeren,dan zegt de mededeling: Er bestaat geen beter stuurprogramma,dan het welke nu geinstaleerd is!! WEET HIIER IEMAND WAT ER SCHEELT?? En eventueel de oplossing graag??? DUS het grootste probleem is dat mijn USB niks meer herkent:shocked:
ik heb de drivers al opnieuw geinstaleerd en ook usb eens volledig verwijderd bij apparaatbeheer en heropgestart,dan word alles opnieuw geinstalleerd,maar werkt voor geen meter!!!
Dank bij voorbaat blooper1963,