usb hub gaat niet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stigter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Hoi,
Ik heb een extra 5,25 bay 4 poort usbhub in mijn kast. Zijn voeding krijgt hij rechtstreeks van mijn voeding van de computer.

Zodra ik de usb aanzet, (dat wil zeggen doorlus met een usbpoort van het moederbord) doet hij het wel, maar als ik pc afsluit blijft het lampje van de usbhub branden..

Ik heb een nieuw mobo en met vorige mobo's had ik dit probleem niet. Ik heb al in de bios gekeken of ik het daar uit kon zetten, maar niet dat ik heb gezien.
Is dit een probleem van mijn mobo? Of zijn mijn usb 2.0 poorten hier niet geschikt voor.. De asus ondersteunde wel usb 1.1 en usb 2.0. Moet ik nog drivers installeren?
Voor systeem zie handtekening

Het is trouwens deze

[edit]
ook het lampje van de hd blijft branden zodra ik de usb hub aansluit.. Ook wil hij niet opstarten dan.
Lijkt erop alsof ik sluitng maak, maar ik doe niets anders dan met mijn vorige mobo's?
[/edit]

Laatst bewerkt:
subtiele kick

Niemand? Of ligt dit aan mijn moederbord?
Ik heb al in bios met usb gerommeld, maar niets hielp lijkt puur op het usb gebeuren, ook als ik de stroomtoevoer eraf haalt blijft het lampje branden en start de pc niet op.

Niemand?

Heb ondertussen maar de 2 usb-poorten die in me kast zelf zitten aan de voorkant aangesloten, maar zou het toch prettig vinden als ik weet waar het fout gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan