usb hub ineens niet meer herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloes72

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Mijn Sitecom CN-050 USB hub (waar drie externe harde schijven in zitten, die bij het opstarten van het systeem altijd allemaal uitgeschakeld zijn) wordt ineens niet meer herkend. Ik heb niets veranderd aan de USB aansluitingen en alle andere apparaten die aangesloten zijn op mijn pc werken gewoon. Het gekke is wel, dat als ik de USB hub aan de voorkant van mijn pc aansluit, deze ineens wel herkend wordt. Maar dat is niet zo'n handige plek....... Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Deze externe USB HDDS hebben deze externe voeding?
Een USB kan meestal max 100mA leveren. Maar als je daar over gaat , dan gaat de USB poort kapot.

Kan je is proberen of een ander apparaat (USB stick, muis) op die USB poort werkt?

gr,
Maxim

Ja, de usb hub en alle harde schijven hebben een externe voeding en ja de usb poort werkt gewoon als ik er iets anders in stop. Maar op dit moment werkt de usb hub ook! Ik wilde systeemherstel proberen en terwijl ik liet zoeken naar waar het laatste systeemherstelpunt invloed op zou hebben, haalde ik de stekker aan de voorkant eruit en stopte hem er aan de achterkant weer in, in dezelfde poort. En toen werd de usb hub ineens wel herkend! Soms snap ik niks van computers ;-)! Even afwachten maar of het nu gewoon goed blijft gaan........

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan