USB hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Mijn USB werkt niet. Bij systeem/apparaatbeheer heb ik bij "USB controllers (Intel(r) 82371AB/EB PCI naar USB universele host-controller" een fout melding.
(eigenschappen)
De systeem-firmware van de computer bevat onvoldoende informatie om dit apparaat correct te configureren en te gebruiken. Neem contact op met de computerfabrikant voor een update van de firmware of BIOS, als u dit apparaat wilt gebruiken. (Code 35)
Wat moet ik doen? Kan ik zomaar de bios update en......hoe doe ik dat ????? en...is dan het probleem opgelost......?

Bruno.

Is dit plotseling gekomen, of had je deze USB nog nooit gebruikt.

Ik denk dat je beter eerst de usb-controllers kan verwijderen , daarna de pc opnieuw opstarten en windows naar nieuwe drivers laten zoeken, mocht het probleem nog niet verholpen zijn dan heb je nog kans dat je een irq conflict hebt.

Als eerste kan je de usb in apparaatbeheer rechts aanklikken en de optie nemen stuurprogamma's bijwerken , als dit niet werkt dan de controller verwijderen.

groetjes speedtouch

USB

De USB poort is eigenlijk nog nooit gebruikt dus het probleem is er waarschijnlijk altijd al geweest.
Heb alles gedaan wat is voorgesteld maar kan nog steeds geen geschikt stuurprogramma vinden.
Ook windows "help" heeft het over een update van de bios.....

Hoi Bruno.

DOWNLOAD Aida32 en kijk eens wat voor mobo je hebt , ga daarna naar de site van de fabrikant om te kijken of er een update beschikbaar is.

Zorg ook dat je update van microsoft helemaal bij is , met e.v.t service-packs

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan