Hallo, sinds korte tijd heb ik Windows Vista Business edition op mijn Laptop (HP Pavilion d5041ea) gezet, en ik merk hier iets vervelends in op. Ik heb op deze laptop een Logitech Alto toetsenbord aangesloten, en als er op de computer enige tijd niets gedaan is werkt het toetsenbord niet meer. Hij heeft nog wel verbinding (de lampjes branden), maar doet niets meer. Hoe komt dit? En belangrijker: wat kan ik er aan doen?
Het ligt trouwens niet aan het toetsenbord, want als ik er iets anders instop, of in de andere usb-poort, dan werkt die ook niet.
Pim
Ik weet niet of deze vraag in het goede forum staat, ik heb hem opnieuw gepost in het forum Toetsenbord, maar dat mocht niet (logisch trouwens). Welk forum raden jullie aan?
Het ligt trouwens niet aan het toetsenbord, want als ik er iets anders instop, of in de andere usb-poort, dan werkt die ook niet.
Pim
Ik weet niet of deze vraag in het goede forum staat, ik heb hem opnieuw gepost in het forum Toetsenbord, maar dat mocht niet (logisch trouwens). Welk forum raden jullie aan?
Laatst bewerkt: