usb in xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

ribbetje

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
250
hallo

heb nog een oudere computer met meliinium op en alles werkte goed nu heb ik daar windows xp opgezet maar tot mijn verbazing werken mijn usb poorten niet meer toetsenbord + muis werken niet met usb en als ik een stick instop of iets anders met usb zeget hij onbekend apparaat , heb gekeken in apparaat beheer en daar staan de usbpoorten wel in heb ze al eens verwijderd en weer pc opgestart maar werkt nog niet

weet iemand hier raad mee

dank bij voorbaat

pascal
 
Het komt nogal eens voor dat de usb-herkenning bij Xp spaak loopt, dit trekt het weer vlot:

Verwijder het bestand C:\Windows\inf\INFCACHE.1

infcache.1.png


En start opnieuw op. :)


De juiste map kan je zo openen: start > uitvoeren > inf (in het vakje type) > knop OK
 
werkt ook niet heb mijn windows weer opnieuw geinstalleerd en kan mijn muis en toetsenbord gebruiken voor de installatie maar vanaf windows xp helemaal geinstaleerd is en weer opstart werkt mijn toetsenbord en muis niet meer via usb
 
is er niemand die weet wat het kan zijn heb al 5 verschillende xp versies geprobeerd niets werkt , het rare is dat ik de usb muis en toetsenbord wel kan gebruiken bij installatie ervan
 
je heb ook de XP sp 1-2-3 geinstalleerd ?

in sp1 zitten de usb drivers.

ook de moederbord drivers geinstalleerd?
 
ik heb xp sp3 geïnstalleerd

hij herkend mijn usb 's maar dan als onbekend apparaat

moederbord driver niet apart geïnstalleerd ,zal anders eens kijken achter update van drivers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan