Usb ingang in beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuknl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Ik heb dus usb ingang (1) in mijn beelscherm (Philips 190c1sb) waar dient deze mogelijk voor?

voor firmware update
of music afspelen
of films kijken
of foto's kijken

Ik weet het niet zeker, moet je even googlen, maar ik geloof dat je je monitor ook via USB kan aansluiten, dan draait hij op CPU. Corrigeer me als het niet klopt!

@MegaByter
logisch (duhh....:P)

@Bertus
Als ik mijn usb stick met mappen er in doe dan opent er geen venster met die mappen, of dus voor "afspeel" mogelijkheden.

Firmwire update voor een beeldscherm? Bestaat dat ook, en zoja kan ik misschien ergens al updates vinden voor mijn schermpje?
Op mijn usb staat tevens ook muziek:S

Ja, die is voor je USB stick.
Voor meer informatie zou je ook de handleiding kunnen plegen:)

@webmastertje, maar als ik mijn usb er gewoon indoe, met filmpjes en muziek in mappen dan krijg ik niets te zien, en ook geen schermpje dat je bij een gewone usb ingang op je pc krijgt. Dus die van automatisch afspelen krijg ik niet:rolleyes:

Lees je handleiding (http://download.p4c.philips.com/files/1/190c1sb_00/190c1sb_00_dfu_nld.pdf) en je ziet dat er naast de vga aansluiting op de achterkant nog een usb kabel moet. sluit die aan op je pc doormiddel van een data A-B usb kabel
cable%20USB-AB.jpg
zoals je ook bij een usb printer gebruikt en je usb poort op je monitor doet het ook

Laatst bewerkt:
Dus ik kan m'n beeldscherm via vga, dvi, en usb kijken? oke raar

Nee dat kan je niet.

De usb poort is puur een usb hub meer niet,

ik heb een samsung UE32B6000 TV
en daar kan je de firmware updaten ,heb ik al 2x gedaan
en ik kan ook de rest wat wat ik eerder zei
foto's kijken doe ik door in een menu de usb te selecteren en dan pakt hij de foto's op in een slide show

dus wat ik eerder zei kan allemaal,maar je zal je manual even moeten lezen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan