USB ingangen vallen uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

IVENOKKID

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Ik heb sinds kort Problemen met mijn USB ingangen!
Ik heb geen idee waarom maar meerdere malen per dag hoor ik het bekende USB geluid alsof je een USB apparaat eruit haalt, en dan doet niks het meer (USB muis, webcam, internet (wireless) etc.) dus alle USB apparaten doen het dan niet meer, vervolgens moet hoef ik een paar seconden te wachten en dan hoor je het geluid weer maar dit keer alsof je een USB apparaat erin doet, en dan werkt alles weer!

Hoe komt het dat mijn PC zelf besluit alle usb apparaten eruit te gooien?
En hoe kan ik het oplossen??
Het is nl. zeer vervelend!

BVD

ai.. das niet zo mooi..
het kan komen dat er IN je computer draadjes door elkaar zitten en dat een kabeltje niet weer of hij erin of eruit zit dus dan twijfelt hij en dan gebeurt dat...

ai.. das niet zo mooi..
het kan komen dat er IN je computer draadjes door elkaar zitten en dat een kabeltje niet weer of hij erin of eruit zit dus dan twijfelt hij en dan gebeurt dat...

Haha ik zal effe draadje voor draadje een grondig-inwendig onderzoek doen ;)
(ik zal inderdaad wel ff kijke :) )
Maar ik denk zelf dat het ligt aan al die usb apparaten die op mijn computer zijn aangesloten, wat trouwens wel raar zou zijn maarja het zou kunnen, maar het is en blijft een zeer lastig [haha hij viel weer even weg, #&$@#$&- PC] probleem,
mja 't is niet anders :-)

absoluut geniaal haha scanner eruit problemen weg
Héééééééél erg bedankt al had ik het zelf min of meer al gevonden :) ik had besloten alle onnodige usb apparaten los te koppelen waaronder de scanner! en dat hielp maar nu ik weet dat de scanner alles veroorzaakt lost dat wel heel wat op! Erg bedankt!

Ik heb een hp.

Heel het systeem werkte dus wel al zeker 4 jaar zonder problemen, en opeens.......

Ik ga me niet moe maken met te zoeken wat nu aan de grondslag ligt van het probleem, heel simpel..., als ik moet scannen dan krijgt hij stroom en anders niet.:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan